For 9. år i træk er Egon Olsen & søn A/S nomineret til ÅRETS HÅNDVÆRKER 2021 i kategorien “årets tømrer” + 50 ansatte

Det er en  glad direktør Michael Hoff-Møller, der har modtaget nyheden om, at Egon Olsen & søn er kåret som finalist til ÅRETS HÅNDVÆRKER® i kategorien “årets Tømrer”

”I 2014 og 2016 vandt vi prisen som årets tømrer,  og i år er det 9. gang i træk vi er med i finalen. Vi er naturligvis stolte over anerkendelsen, som er skabt via dygtige medarbejdere og god  kundeservice” siger Michael.

Kåringen af ÅRETS HÅNDVÆRKER 2021, finder sted i Cirkusbygningen i københavn senere på året.

Landets bedst anmeldte håndværkere
Håndværksfirmaer, fordelt på 25 forskellige fagkategorier, har opnået at blive udråbt som finalist baseret på de anmeldelser de modtaget fra deres kunder gennem året på www.anmeld-haandvaerker.dk. Virksomheden er blandt landets bedst anmeldte håndværkere, og deltager i kåringerne af ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2021.
– Hver dag, kæmper vi for at levere den bedste service til vores kunder. Vi er naturligvis glade for, og stolte af den anerkendelse, en finaleplads til ÅRETS HÅNDVÆRKER® 2021 giver, fortæller Michael Hoff-Møller, som står i spidsen for Egon Olsen & søn

Det går fremad for håndværkerne
Mange tusinde håndværksfirmaer anvender www.anmeld-haandvaerker.dk til at hjælpe deres kunder med at vælge den rigtige håndværker første gang. Hver kunde vurderer håndværkeren på parametrene aftale, kommunikation, pris, tilfredshed og oprydning. Og her kan der ses en tydelig positiv udvikling, fortæller Peter Birkelund, der er medstifter af bygogbolig.dk, som står bag både www.anmeld-haandvaerker.dk og ÅRETS HÅNDVÆRKER®:
” I år er det 10. gang vi afholder awardshowet. Året 2021 har som de forgående år også slået alle rekorder – selv i en tid, hvor der har været nedlukninger og restriktioner. 

Sidste år måtte vi, som mange andre, tænke i nye baner. Derfor blev showet afviklet online, og mere end 300 håndværkere bakkede op med fester i egne lokaler.  

Igen i år er den samlede karakterskala på hele 4,75 ud af 5.0.” – og Peter Birkelund fortsætter; ”Vi har over ti år set en stigende tendens i danskernes opfattelse af god kundeservice fra håndværkere. For ti år siden, var 17% af alle anmeldte opgaver endte med dårlig kundeservice.  I dag er tallet mindre end 1,5%. Der er fuld fokus på kundeservicen, og det skaber mange tusinde gode byggeoplevelser hos danske boligejere.”

Ser frem med spænding til kåringen
Direktør Michael Hoff-Møller fra Egon Olsen & søn fortæller om firmaets forventninger:
– Vi ser frem til en fantastisk aften i Cirkusbygningen og håber selvfølgelig, at vi kommer til at stå på scenen som vindere af prisen som Årets tømrer +50 ansatte . Det bliver spændende at se, hvordan det falder ud.