Motiveres du af ledelsesansvar og af at have det overordnede ansvar for den daglige drift? Brænder du for at deltage i udviklingen af en virksomhed i vækst? Så er denne stilling noget for dig.

Som økonomichef får du det overordnede ansvar for den daglige drift og ledelse af administrationen. Du bliver en del af ledergruppen og vil referere til virksomhedens adm. direktør og ejer. I dagligdagen står du for at lede et team på to medarbejdere, der håndterer vores bogholderi og administration. Du vil få en spændende og varieret hverdag, hvor du både er hands-on med driften, og tager del i virksomhedens langsigtede udvikling.

Din første opgave som økonomichef bliver at implementere et nyt ERP-system (Microsoft Dynamic BC Håndværk) i foråret 2023. Det vil derfor være en fordel hvis du har erfaring med Navision eller lignende systemer.

Hverdagen som økonomichef
Som økonomichef indtager du en vigtig rolle i at udvikle og binde virksomheden sammen økonomisk, administrativt og ledelsesmæssigt.

Du bliver ansvarlig for:

  • Ledelse af debitor- og kreditorbogholderi.
  • Udarbejdelse af månedsregnskaber og analyser til gavn for vores kollegaer, når de skal se og forstå tallene.
  • Sikre at vores økonomistyring er i top, og at der løbende følges op på afvigelser ift. budget.
  • Optimere vores arbejdsprocesser og indkøbsaftaler.
  • Sikre korrekt håndtering af moms og afgifter, samt afstemning og indberetninger.
  • Som leder for administrationen har du ansvaret for at uddelegere og sikre, at arbejdsopgaver bliver udført.

Om dig
Du har en stærk økonomisk baggrund og erfaring fra en lignende rolle som økonomiansvarlig. Som økonomichef bliver du en del af ledergruppen og vil være en vigtig forretningsmæssig sparringspartner til virksomhedens adm. direktør og ejer.

Som person er du proaktiv og sætter spørgsmålstegn ved de vante rutiner. Du trives i en rolle hvor du er hands-on og kan komme med input til effektivisering, samtidig med at du holder de strategiske mål for øje. Du formår både at arbejde i detaljen og bevare overblikket. Derudover skal du have lyst til personaleledelse.

Egon Olsen & Søn A/S tilbyder
Som økonomichef hos Egon Olsen & Søn A/S vil du få en vigtig rolle i vores daglige drift og fremtidige udvikling. Du vil få gode muligheder for selvstændigt at udvikle økonomifunktionen og din egen rolle. Vi kan tilbyde dig attraktive ansættelsesforhold, pension og sundhedssikring, samt en hverdag med stor fleksibilitet.

Hos os er arbejdsglæde en høj prioritet, fordi vi ved, at vores medarbejdere er vores vigtigste ressource. Vi har fokus på en nærværende ledelse i de små teams, og prioriterer at der løbende holdes sociale arrangementer på tværs af virksomheden.

Interesseret?
Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning og CV hurtigst muligt til job@egon-olsen.dk.

Hvis du vil høre mere om denne udfordring, er du velkommen til at kontakte Adm. direktør Michael Hoff-Møller på tlf. 23 31 33 48 eller på michael@egon-olsen.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Om Egon Olsen & Søn A/S
Egon Olsen & Søn A/S er en tømrervirksomhed med 65 medarbejdere, beliggende i Solrød Strand. Vi udfører tømrerarbejde indenfor Entreprise, Forsikring og Service i Storkøbenhavn og på Sjælland. I 2023 kan vi fejre 100-års jubilæum.

Vi har en familiær ånd, hvor du vil møde fleksible forhold med respekt for balance mellem arbejds- og familieliv.

Virksomheden omsætter årligt for 75 mio., og er fortsat i vækst.

Michael Hoff-Møller
Michael Hoff-MøllerAdm. direktør
Tlf. 23 31 33 48